سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جراحی افزایش سایز آلت تناسلی

جراحی افزایش سایز آلت تناسلی

 

    

افزایش قطر آلت تناسلی دغدغه بسیاری از آقایانی است که از کوچک بودن سایر آلت خود رنج می برند و قادر به برقراری یک ارتباط درست نیستند. امروزه تبلیغات زیادی در خصوص جراحی افزایش سایز آلت تناسلی آقایان وجود دارد؛ اما آیا همه آن ها می توانند تاثیری در قطر یا طول آلت آقایان داشته باشند. کوچک بودن سایز آلت تناسلی در آقایان ممکن است به صورت مادرزادی اتفاق بیافتد.

همچنین ممکن است برخی از آقایان به دلایل متعددی رضایتی در خصوص سایز آلت خود نداشته باشند. جراحی یکی از روش هایی است که می تواند به افزایش سایز اندام تناسلی آقایان کمک کند. در این مطلب به چگونگی انجام این عمل، کاندید مناسب این عمل و عوارض بعد از انجام این جراحی افزایش سایز آلت می پردازیم.

 

 

جراحی افزایش سایز آلت تناسلی چیست؟

جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی؛ عملی است که باعث افزایش سایز آلت تناسلی می شود. این عمل جراحی توسط جراح یا متخصص اورولوژی انجام می شود. تحقیقات نشان می دهد که در حال حاضر تنها راه برای افزایش سایز اندام تناسلی آقایان؛ عمل جراحی است. جراحی آلت تناسلی به شکل های مختلفی توسط پزشک اورولوژیست مطابق با درخواست بیمار انجام می شود. در این جراحی ممکن است هدف افزایش طول آلت تناسلی یا افزایش قطر آلت تناسلی باشد. هدف از انجام این جراحی توسط خود فرد و مشورت پزشک تعیین می شود.

 

 

چه کسانی باید جراحی افزایش سایز آلت تناسلی را انجام دهند؟

دلایل متعددی هستند که موجب می شوند فرد مورد نظر برای جراحی افزایش سایز آلت تناسلی اقدام کند. کسانی که به صورت مادرزادی از بیماری میکروپنیس یا کوچک بودن سایز آلت تناسلی رنج می برند؛ کاندید مناسبی برای انجام این جراحی هستند.

افرادی که از این بیماری رنج می برند دارای آلت مدفون هستند. منظور از آلت مدفون؛ حالتی است که در آن آلت تناسلی در میان شکم، ران یا کیسه بیضه پنهان شده است. این بیماری در برخی از افراد به دلیل افزایش سن نیز اتفاق می افتد. اغلب افرادی که از این بیماری رنج می برند نمی توانند آمیزش جنسی مناسبی داشته باشند.

علاوه بر بیماری میکروپنیس؛ برخی از افراد به دلیل نارضایتی از سایز اندام تناسلی خود؛ این عمل را انجام می دهند. متاسفانه نوعی اختلال در برخی از افراد وجود دارد که باعث نارضایتی آن ها نسبت به اندام خود می شود. اغلب آن ها بر این باورند که سایز آلت تناسلی آن ها نسبت به آقایان دیگر کوچک تر است‌.

این طرز فکر در بسیاری از مواقع باعث اضطراب شدید و در نتیجه اختلال در نعوظ می شود. این دسته از افراد به دلیل اختلالات و وسواس فکری می توانند این جراحی را انجام دهند تا بتوانند طرز فکر خود را نسبت به اندام خود تغییر دهند.

جراحی افزایش سایز آلت تناسلیجراحی افزایش سایز آلت تناسلی 

جراح یا پزشک متخصص قبل از جراحی افزایش سایز آلت تناسلی به پرسش چه سوالاتی می پردازد؟

بهترین پزشکان و جراحان در سراسر دنیا قبل از انجام جراحی؛ سوالاتی را برای بیماران خود مطرح می کند تا از پاسخ آن ها بتوانند اطلاعات مفیدی را در رابطه با وضعیت بیمار کسب کنند و این جراحی را به عوارض کمتر و دقت بیشتر انجام دهند.

مهم ترین سوالاتی که ممکن است قبل از جراحی از بیمار پرسیده شود شامل اطلاعاتی در رابطه با وضعیت سلامت، سابقه بیماری، تجربه جراحی، مشکلات روانی، سنجش اطلاعات، سابقه مصرف مواد مخدر، وضعیت ختنه، داروهای مصرفی و…می شود. پزشک با دانستن پاسخ این سوالات می تواند از بروز خطراتی که ممکن است سلامت بیمار را حین جراحی تهدید کند، جلوگیری کند.

 

 

جراحی افزایش سایز آلت تناسلی چگونه انجام می شود؟

عمل بزرگ کردن آلت تناسلی به شکل های مختلفی انجام می شود. اگرچه این روش ها محدود هستند؛ اما تا حدودی باعث تغییر سایز آلت تناسلی می شوند. برخی از روش های جراحی افزایش سایز آلت تناسلی آقایان عبارت هستند از:

  • افزایش طول آلت تناسلی: برای افزایش طول آلت تناسلی در آقایان؛ پزشک متخصص رباطی که باعث اتصال آلت به لگن می شود را قطع می کند. اینکار باعث می شود طول بیشتری از آلت تناسلی از میان بیضه ها نمایش داده شود. طی انجام این جراحی برش نسبتاً نازکی روی پایه آلت ایجاد می شود. جراح رباط را بعد از برش از ناحیه استخوان شرمگاهی جدا می کنند و محل برش روی آلت را به کمک بخیه می بندند. طی این جراحی حدود یک تا دو اینچ به سایز آلت افزوده می شود. برداشتن پرده ی اضافی در آلت تناسلی هم یکی دیگر از روش های افزایش طول آلت تناسلی است.
  • افزایش قطر آلت تناسلی: برای افزایش قطر آلت تناسلی در آقایان؛ اکثر پزشکان از چربی بدن بیمار استفاده می کنند. طی این جراحی ابتدا عمل لیپوساکشن برای خارج کردن مقداری چربی از بدن انجام می شود. بعد از این عمل؛ چربی خارج شده از بدن طی تزریق کوتاهی به آلت تناسلی افزوده می شود‌. این کار باعث افزایش قطر آلت تناسلی می شود. تزریق ژل مخصوص هم یکی دیگر از روش های افزایش قطر آلت تناسلی است.

 

 

جراحی افزایش سایز آلت تناسلی با چه عوارضی همراه است؟

جراحی بزرگ کردن سایز آلت تناسلی مانند بسیاری از جراحی هایی که روی بدن انجام می شود؛ با عوارض و خطراتی همراه است. با دانستن عوارض این عمل می توانید به صورت آگاهانه برای انجام دادن یا انجام ندادن آن تصمیم بگیرید. عوارض جراحی افزایش سایز آلت تناسلی عبارت هستند از:

  1. ممکن است برخی از افراد به دلیل بیهوشی با مشکلاتی همراه باشند.
  2. در برخی از افراد ممکن است نوعی جراحی اضافی انجام شود که ممکن است به کاهش سایز آلت تناسلی بیانجامد
  3. ممکن است آلت تناسلی جدید با پیچ خوردگی یا خمیدگی همراه باشد.
  4. ممکن است برخی از آقایان هنگام نعوظ با مشکلاتی همراه باشند.
جراحی افزایش سایز آلت تناسلیجراحی افزایش سایز آلت تناسلی

مراجعه به پزشک

در مطلب بالا به بررسی اینکه جراحی افزایش سایز آلت تناسلی چیست و چه کسانی که کاندید مناسبی برای انجام این جراحی هستند؛ پرداختیم. دانستیم که این جراحی با تغییر در طول یا قطر آلت تناسلی؛ باعث افزایش سایز آن ها می شود. این جراحی نیاز به دانش و مهارت بالایی دارد و باید توسط پزشکان متخصص و حاذق در این زمینه انجام شود.

دکتر سید حمیدرضا آرزه گر متخصص اورولوژیست از پزشکان باتجربه ای است که بیشتر از 11 سال است به صورت تخصصی در زمینه درمان بیماری های کلیوی و مجاری ادراری فعالیت می کند. کسانی که قصد انجام این جراحی را دارند؛ می توانند بدون هیچ نگرانی برای انجام این جراحی به دکتر آرزه گر مراجعه کنند.